Design thinking

Trajanje: 6 sat(i)
Rok prijave: Otvorene prijave
EduCentar cijena:
264 EUR + PDV
Pošalji upit za program

Opis

Četvrtak, 12. 12. 2024. | 09:00 -  15:00 sati

Mateja Mršić

Hotel Sheraton

  • Kneza Borne 2, Zagreb

Maksimalan broj sudionika

  • 16

Kotizacija

  • 264,00 € + PDV

Design Thinking usmjeren je na kreativno i inovativno rješavanje problema s naglaskom na potrebe korisnika. Kroz interaktivne radionice i rad na realnim projektima, polaznici će naučiti kako primijeniti metodologiju design thinking-a za generiranje ideja, izradu prototipova i testiranje rješenja. Ovaj pristup omogućuje bolje razumijevanje korisničkih potreba i stvaranje proizvoda ili usluga koje zadovoljavaju te potrebe.

Ciljevi edukacije:

  • Razumjeti ključne principe i korake u design thinking procesu.
  • Razviti vještine empatije za bolje razumijevanje korisničkih potreba.
  • Naučiti kako generirati inovativne ideje kroz brainstorming tehnike.
  • Savladati proces izrade i testiranja prototipova.
  • Osvježiti pristup rješavanju problema i unaprijediti korisničko iskustvo.

Program edukacije:

I. Uvod u Design Thinking

  • Definicija i važnost design thinking metodologije.
  • Primjena u različitim industrijama i kontekstima.
  • Ključne komponente: empatija, kreativnost, testiranje.

II. Empatija: Razumijevanje korisnika

  • Tehnike provođenja dizajnerskog istraživanja.
  • Metode prikupljanja podataka o korisničkim potrebama i ponašanjima.
  • Razvijanje korisničkih persona.

III. Definiranje problema

  • Kako identificirati i formulirati stvarne probleme korisnika.
  • Analiza podataka prikupljenih tijekom istraživanja.
  • Postavljanje jasnih i mjerljivih ciljeva za rješenja.

IV. Generiranje ideja

  • Tehnike brainstorminga za kreativno razmišljanje.
  • Korištenje kreativnih alata i metoda za poticanje ideja.
  • Evaluacija i odabir najboljih ideja za daljnji razvoj.

V. Prototipiranje

  • Izrada prototipova kao metode za brzo testiranje ideja.
  • Različite vrste prototipova (niskopropusni, visoko propusni).
  • Uključivanje korisnika u proces prototipiranja.

VI. Testiranje i iteracija

  • Kako provoditi testiranje prototipova s korisnicima.
  • Prikupljanje povratnih informacija i analiza rezultata.
  • Iterativni proces poboljšanja rješenja na temelju povratnih informacija.

VII. Prezentacija ideja

  • Korištenje storyboarda za vizualizaciju i prezentaciju ideja.
  • Razvijanje komunikacijskih vještina za predstavljanje rješenja.
  • Osnove vođenja prezentacija i storytelling-a.

VIII. Praktična primjena

  • Primjena naučenih metoda kroz praktične vježbe.
  • Razmjena iskustava i zajedničko učenje

Pošalji upit za program

Vaš upit je neobvezujuć i informativnog je karaktera

Za precizniji odgovor unesite Vaše podatke

Klikom na gumb za slanje dajete izričitu privolu za prosljeđivanje Vaših podataka edukacijskoj ustanovi

Pošalji upit za program

Vaš upit je neobvezujuć i informativnog je karaktera

Za precizniji odgovor unesite Vaše podatke

Klikom na gumb za slanje dajete izričitu privolu za prosljeđivanje Vaših podataka edukacijskoj ustanovi